Subject: Teade Södra Metsad OÜ planeeritava FSC® Controlled Wood Metsamajandamise hindamise läbiviimisest
From: "Stakeholders" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 14:42:27 +0300

Saaja: Huvitatud isikud

Saatja: SCS Global Services

Kuupäev: 16.06.2025

Re: Teade Södra Metsad OÜ planeeritava FSC® Controlled Wood Metsamajandamise 
hindamise läbiviimisest

Seoses Forest Stewardship Council™ (FSC®)  FM Controlled Wood (FSC 
Controlled Wood Standard for Forest Management Enterprises FSC-STD-20-012 
V1-1 hindamisega palub SCS Global Services huvitatud osapooltel anda sisend 
Södra Metsad OÜ tegevuse kohta. Palun saatke kommentaarid e-posti teel või 
võtke ühendust meie kontoriga (kontaktandmed allpool).

FSC poolt kinnitatud  FM/CW  sertifitseerimise eesmärgil viiakse läbi Södra 
Metsad OÜ audit 28.nädalal aastal 2025. Auditi viib läbi SCS Global 
Services - FSC akrediteeritud sertifitseerimisasutus. FSC on 
mittetulunduslik organisatsioon, mis on pühendunud maailma metsade 
vastutustundliku majandamise edendamisele. FSC kehtestab standardid, mis 
tagavad metsanduse keskkonnasäästliku, sotsiaalselt kasuliku ja 
majanduslikult elujõulise tegevuse.

Käsitlusala ja hindamise protsess

SCS Global Services, FSC akrediteeritud sertifitseerimisasutus, peakontoriga 
Californias, USA-s, on vastutav selle hindamise läbiviimise eest.

Hindamise protsess sisaldab järgnevaid elemente:

Avalik teadaanne: standardi levitamine ja Södra Metsad OÜ tegevuse kohta 
märkuste kogumine; Auditi kavandamine ja dokumentide läbivaatamine;

Väliste tegevuste hindamine: Audiitorite meeskond hindab esindusliku valimi 
alusel Södra Metsad OÜ  tegevusi;

Huvirühmadega konsulteeritakse enne auditit ja selle ajal;

Tulemuste süntees: tehakse kindlaks vastavus standardile  ja sõnastatakse 
sertifitseerimisotsus;

Aruandlus: koostatakse aruande projekt, milles kirjeldatakse 
hindamisprotsessi, leide ja tehakse sertifitseerimisotsus;

Eksperdi hinnang: hindamisaruande projekti hindab (1 või 2) sõltumatud 
loodusvarade ja metsanduse spetsialisti;

Aruande vormistamine ja edastamine SCS-i sertifitseerimiskomiteele lõpliku 
sertifitseerimisotsuse tegemiseks;

Sertifitseerimisotsus: lõpparuanne ja sertifitseerimisotsus edastatakse 
sertifikaadi hoidjale; sertifitseerimise eduka läbimise korral avaldatakse 
sertifitseerimisaruande avalik kokkuvõte FSC andmebaasis.

Kutse

SCS palub anda sisendi Södra Metsad OÜ  tegevuste kohta või muude nende FSC 
sertifitseerimisega seotud teemade kohta, näiteks kas Södra Metsad OÜ 
tegevus vastab standardi õiguslikele, sotsiaalsetele, tehnilistele ja 
keskkonnanõuetele serdiga kaetud tegevustel ja kõrge kaitseväärtusega 
metsades. Kommentaare saab esitada e-posti teel 
[email-masked] või tavapostiga. Kõiki märkusi ja allikaid 
hoitakse kommenteerija nõudmisel rangelt konfidentsiaalsena.

Hindamise kuupäev

Audit on planeeritud 28. nädalal aastal 2025. Võimaluse ja vajaduse korral 
korraldab SCS kohtumise huvitatud osapooltega auditi käigus või eelnevalt, 
kuid eelistatakse, et kommentaarid esitataks enne  auditi algust.

Vaidluste lahendamise kord

Vastavalt FSC vaidluste lahendamise protokollile ja SCS-i 
Kvaliteedikäsiraamatule on vaidluste lahendamise kord kehtestatud ja 
huvitatud isikutele kättesaadav 
<https://www.scsglobalservices.com/about/your-feedback> 
https://www.scsglobalservices.com/about/your-feedback

Lisateave

Lisateavet FSC ja SCS-i kohta saate  <http://www.fsc.org> www.fsc.org  ja 
<http://www.SCSglobalServices.com> www.SCSglobalServices.com . Informatsioon 
Södra Metsad OÜ  kohta  on leitav  avalikest inforegistritest.

Palun võtke ühendust:

Ülo Roop

Brendan Grady

FSC juhtaudiitor

SCS metsamajandamise direktor

2000 Powell St, Suite 600; Emeryville CA 94608, USA

BM Certification Estonia: Väike-Paala 1, Tallinn, Eesti

Tel +1 (510)452-8034, Fax +1 (510) 452-6882

+37253317533

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Ar cieņu/ Best regards

BM Certification, SIA
Jūrkalnes iela 15, Rīga, LV–1046, Latvija
T: + 371 67772135
[email-masked]

 <https://lv.bmcertification.com/> https://lv.bmcertification.com/

Before printing, think about the environment. 🌿

If you need to print this mail, please use certified paper.

IMPORTANT: The content of this email and any attachments are confidential.

They are for named recipient(s) only. If you have received this email by 
mistake,

please notify the sender immediately and do not disclose the contents to 
anyone

or make copies thereof.